LION, MOANA, DAGNY OCH HIDDEN FIGURES

Hej hörni, nu är det länge sedan jag uppdaterade. Det har varit en bumpy ride den senaste månaden och jag har helt enkelt inte orkat.

Men jag har kollat på film.

Lion
Jag blev väldigt berörd och den var otroligt gripande. Alla borde se den.

Moana
Så jääääädra fin. Jag tyckte att den var bra och peppande.

→ Dagny
Jag har äntligen sett dokumentären om Dagny, världens äldsta bloggare och Sveriges modernaste pensionär.

Åh, så rörd jag blev av Dagny. Jag ser så många likheter med min egna mormor, som tyvärr inte är med oss längre. Likadan krutkärrning och ett jädra anamma.


Hidden Figures
Jag, Emma och Malin var på söndagsbio och vi valde denna direkt. Jag säger bara: the future is female.


Kommentera

