NEVER REGRET SOMETHING THAT ONCE MADE YOU SMILE

Vi har precis tagit oss igenom februari och jädrar vad fort det har gått. Så här är lite som jag har präntat ner under sagda månad.

→ Jag lyssnar på Mumford & Sons låt Ghosts that we knew och mornar mig.

→ Har ny mobil och kan äntligen sluta bära runt på en powerbank.

→ Börjat läsa ”Det lilla bageriet på strandpromenaden”.

→ Lyssnar på Shoreline och älskar att det har snöat. Känner snöflingorna mot mina kinder och kisar av snöfallet.

GJKM5547.jpg

→ Fnissar när människor säger Svealand men syftar på Sverige och jag kontrar med att jag är i Götaland.

→ I stället för att låta Netflix hoppa till nästa avsnitt stänger jag av och läser några sidor i Tio lektioner i matlagning som jag strategiskt placerat i soffan.

HKVP6451.jpg

→ Skrattat riktigt gott åt ”Keep calm and curry on”.

→ Vaknat tidigt en lördag och begett mig till ett träningspass.

→ Jag har varit på mitt nya jobb i sex veckor nu och har håvat in så mycket bra feedback.

Processed with VSCO with m5 preset

Februari hörni, en riktigt fin månad. Och vad snabbt den gick förbi.
Och så något som jag har längtat efter att säga: HEJ MARS, VÄLKOMMEN.

4 reaktioner på ”NEVER REGRET SOMETHING THAT ONCE MADE YOU SMILE

Kommentera

