KYCKLINGGRYTA MED CURRY OCH RIS

Det är länge sedan jag blev så här nöjd med en maträtt, trots att det inte ser så där askalas och fantastiskt ut. En trist mobilbild för att jag hade väldigt lite tid, bara pga mig själv för att jag var sen på väg till andra grejer, men åh vad gott det blev!

Jag brukar undvika kyckling för att jag tycker att jag sällan lyckas med det. Men denna gång hade jag gett mig attan på att det skulle bli bra – och bra, det blev det!

Jag utgick från detta recept men följde inte alla steg punkt och pricka (som vanligt, hehe).
http://receptfavoriter.se/recept/kycklinggryta-med-ris.html

En reaktion på ”KYCKLINGGRYTA MED CURRY OCH RIS

Kommentera

