EN SÖNDAG MED BUS OCH ANANASPAJ

I söndags hade jag besök av denna lilla herren och hans lysande föräldrar. (kolla in den lilla lilla tanden, så gulligt)

Jag har blivit ordentligt drillad av Einars pappa under hela min barndom, vi var en del av kvartersgänget. Om man var bollrädd så var det bara att ställa sig framför garageporten (som var vårt mål när vi spelade turk eller bara ett mål på två lag) och rädda alla bollar som kom mot en.

Vi har spelat fotboll som galningar, tagit kvällsdopp och åkt longboard. Rackarns vad mycket vi har gjort och nu finns det en ny generation i gänget.

Jag är så himla glad i Einar.

Jag hade tur tidigare i veckan och slängde iväg ett meddelande och frågade vad de hade för planer i helgen. Det visade sig att vi kunde få in en fika tillsammans, och det är alltid lika mysigt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, mumsade på ananaspaj och drack kaffe.

Kommentera

