DÅ SOM NU FÖR ALLTID

Bästa Kent.

Jag har funderat på hur det skulle vara om femtonåriga Ingrid lyssnade på Kent. Hur annorlunda saker och ting hade varit. Tror jag.

Jag hittade inte er förrän väldigt nyligen, jämfört med så många andra som har lyssnat i åratal. Det är nog snart två år sedan för min del. Dock har jag alltid hört klassikerna som alltid spelades på radion.

Sen träffade jag en person som visade och tipsade mig om fler och fler låtar. Tillslut satt jag där och sjöng Petroleum, 747 eller 999.

Det är som ni säger i dokumentären: Det är en människa som försvinner ur ens liv som man tycker om. Det är en sorg i det.

Processed with VSCO with c1 preset

Kommentera

