CURRENTLY:

Halli hallå, här är en currently lista vad jag pysslar med för tillfället. Jag har precis avslutat min tredje vecka på nya arbetet och det är så sanslöst roligt!

Läser: Vad som inte har ändrats är att jag fortfarande läser Kafka på stranden men åtminstone samtidigt som jag försöker ta mig igenom I kroppen min av Kristian Gidlund. I och med att jag är HSP (Highly Sensitive Person) så har jag otroligt svårt att inte bli alldeles för berörd av Kristians bok.

Äter: Lite olika grejer, strogge, enchiladas, bönbiffar och lasagne med linser. Jag provar många nya recept just nu.

Funderar på: Livskvalité. Jag var en runda i Malmö helgen som var, där hängde jag med Zeijlon och Dennis, vi pratade om livskvalité. Så bra ämne.
Slits mellan att inte vilja ha materiella ting och mellan att vilja ha. Fuck materiella ting alltså, det är ju äventyr, upplevelser och häng som gäller.

Lyssnar på: En salig blandning. Bland annat en spellista baserad på Keep on lovin’ you av REO Speedwagon (så ruskigt bra låt!).

Njuter av: Morgonkaffet. Riktigt bra häng med vänner. En grym låt. Att livet är top notch och att alla dagar är bra dagar.

Kollar på: Bones. Nya Sherlock. Please like me. Sveriges mästerkock. Familjer på äventyr.

Älskar: Skratt och närhet.

Gör mig glad: Att mina två ekollon har börjat få rötter. Till sommaren kommer de vara så ståtliga. Växtgäris 4life.

En reaktion på ”CURRENTLY:

Kommentera

