PLEASE LIKE ME

Häromveckan blev jag taggad i en status på Facebook. Min geniala vän Anna tipsade om en serie, nämligen Please like me.

Anna och jag är före detta kollegor. Sedan vi båda skaffat nya jobb så hade vi en tradition att se på Veckans brott tillsammans. Den traditionen ligger dock på is nu men vi ska lyckas återuppta denna fantastiska tradition.
Vi är både sanslöst ledsna att vi missade Leif GW i luciakrona.

Tillbaka till tipset! Jag har sett klart första säsongen och gapskrattar rätt ut, håller för ansiktet i en blandning av skratt och att jag blir generad. SÅ HIMLA BRA.
Ni borde se den. Please like me som sagt. Den finns på Netflix.
Enjoy!
lswaqscc1os-market_maxres
Kommentera

