HEJ OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA

Hej finisar.

Jag bestämde mig för att flytta min blogg hit. Här mår vi bra, bloggen och jag.
Jag har arbetat min åttonde dag på mitt nya jobb (när ni läser detta är det början av min nionde dag). Och det är så roligt och jag har så många trevliga kollegor.

Lovar (och vill!) att börja blogga mer regelbundet igen, det blev en ofrivillig paus i och med nytt jobb och behovet av mycket sömn.

Och för att detta inlägget inte bara ska vara text så lägger jag in tre bilder från de senaste två veckorna. 2017 har höjt spänningen rejält.

Processed with VSCO with f2 presetEn utsikt under en promenad för någon helg sedan. Se så fint det är med horisonten och snön på taken.

Satt invirad i min fina filt och drack kaffe och kollade på Bones. En första-dagen-på-jobbet-avklarat-selfie, jag var så sjukt glad, peppad och ivrig.

Vi syns snart igen darlings. Många kramar till er.

2 reaktioner på ”HEJ OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA

Kommentera

