VAD SOM ÄR BRA JUST NU

Jag tänkte göra en kort lista på vad som är bra just nu.

– Denna stunden:

– Mina guldiga bestick.

 

– Rödbetsbiffar/burgare.
– Friends, alltid Friends.

– Att jag gjorde piroger med sötpotatisfyllning för någon vecka sedan.

– Att jag känner att jag lever då jag stretar i motvind och ösregn på väg till kontoret.

– Jag trivs så bra i min fina lägenhet.

– Jag har upptäckt bandet Airbourne och kör luftgitarr vid varje tillfälle jag kan.

– Att jag kan lösa DN:s korsord på nätet.

– Filmen Salmon Fishing in the Yemen, den var riktigt fin.

– Så fort det är fantastiska moln.

 

2 reaktioner på ”VAD SOM ÄR BRA JUST NU

Kommentera

